My complaint:
Al 5 weken geleden begonnen met het proberen te bestellen van tickets voor Wicked; 2 normale en 1 met AD-musicalcard.
1e week: via de site proberen te bestellen. Betalingsfout. Nummer achtergelaten bij klantenservice. Niet meer teruggebeld.
2e week: 15 minuten (dus 15 x 0,45 cent kwijt!) gebeld, telefonisch besteld. Kreeg een e-mail voor de betaling. Betalingsfout. Weer bijna een kwartier gebeld. Toen maar gevraagd om automatische incasso.
4e week: nog niks afgeschreven van mijn rekening. Weer een kwartier gebeld. Ik moest het nog maar even afwachten.
5e week: nog steeds niks afgeschreven. E-mail gestuurd met de vraag of het ooit nog gaat gebeuren. Geen reactie. Bellen doe ik niet meer want ik ben al 45 x 0,45 cent kwijt en dat zie ik niet terug komen. Die tickets kan ik denk ik wel op mijn buik schrijven! Ik hoef ze eigenlijk ook al niet meer. Wat een belabberd systeem.
Desired solution:
Gewoon betalen en tickets opsturen, is toch niet zo moeilijk mensen? :s