Complaint: Wifi

user-173689 on 15 April 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders, klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben nu al 4 weken bezig om de wifi te installeren. Eerst zat er een breuk in de kabel, toen een kapotte router, nieuwe gehaald en nog steeds werkt het niet. Ik werk fulltime maar ik moet voor alles thuis blijven. Ik betaal al 2 maanden maar ik heb nog steeds geen wifi. Gelukkig kon ik wel na een maand al tv kijken…

Desired solution:

Dat mijn wifi wordt aangesloten en dat alles werkt en een maand kosten terug ontvangen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen en komende vrijdag bezoekt een monteur haar. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen. De monteur heeft een noodvoorziening gerealiseerd en Mw. kan gebruik maken van onze diensten. We laten deze melding op staan totdat de kabelbreuk is verholpen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Het is nu 14 mei en we zijn nog steeds niet bezocht om de kabel te komen repareren en we zitten dus nog steeds met een noodoplossing met minimaal ontvangst.

Message from Caiway Internet

11 years ago - De kabelschade is nog in behandeling bij de monteursgroep. Zij zullen spoedig de nieuwe kabel leggen. We laten deze melding open staan totdat de kabelbreuk is verholpen. Met vriendelijke groet, Thijs Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De klacht is nog niet opgelost. Ze zijn nog steeds niet geweest om de kabel te repareren.

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen. Doordat vervanging van de kabel voor ons niet meer inzichtelijk was is de gedachte ontstaan dat deze kabel was vervangen. Dit blijkt niet het geval. We hebben de melding nogmaals doorgegeven aan de beheerder van het netwerk en blijven de situatie volgen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De kabelschade is inmiddels verholpen.
Het signaal is goed en de melding is gesloten.

Met vriendelijke groet,
Thijs
Caiway Webcare Team

All complaints of