Complaint: Wij waren gewoon thuis, pakket echt niet bezorgd, Klantenservice reageert niet

user-156135 on 26 January 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanuit Duitsland werd via DHL / Duitse Post op 18 januari een pakket naar mij verstuurd met een track nr. Volgens de website van DHL werd de doos op 22 januari om 8.58 uur ter onverrrichte zaken bij mij aangeboden. Dit is niet waar. Ik / wij waren gewoon thuis. Er is geen kaartje in de bus gegooid. Dat had gemoeten. Het pakket is niet opnieuw op een andere dag aangeboden. Dat had wel gemoeten. De Klantenservice van Selektvracht, de partner van DHL, heb ik op 23 januari ge-emaild. Klantenservice reageert echter niet. Dat moet wel binnen 2 dagen. Op 25 januari opnieuw ge-emaild, met de mededeling dat ik ga klagen. Nog steeds geen reactie van de Klantenservice en ook geen pakket.

Desired solution:

Stoppen met liegen dat je aan de deur geweest bent. Stoppen met een telefoonnummer van de Klantenservice dat 45 cent (!!!!!) per minuut kost en waar je in de wacht terecht komt. Gratis maken dat telefoonnummer. Ik bel niet over mijn eigen fouten. Voortaan reageren op e-mails die via de Selektvracht website verstuurd worden.

En mijn pakket komen bezorgen !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik ben zeer ontevreden. Oplossing? Er is helemaal geen oplossing aangeboden. SElektvracht stuurt berichten met verschillende inhoud. ' het pakket is manco (beschadigd) geraakt' en daarna ' het pakket is kwijt geraakt, de afzender moet kontakt opnemen met DHL in Duitsland '. Dat heeft de verzender zonder resultaat gedaan. De afzender stelt zich op het standpunt dat hij de goederen heeft verzonden en heeft betaald voor de verzending. Hij heeft zijn best gedaan. Ik blijf met de schade zitten, aangezien ik de goederen en de verzending vooraf betaald heb. Ik zou deze zaak willen doorzetten naar een hogere instantie, want dit is schofterig.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. We hebben tevens het pakket van de consument getraceerd, en daarbij helaas moeten concluderen dat het betreffende pakket geretourneerd is aan de afzender. Omdat het pakket vanuit ons niet meer te onderscheppen is, hebben we de klant daarom aangeraden om, wanneer dit nog nodig is, contact op te nemen met de afzender van het pakket zodat het pakket eventueel opnieuw verzonden kan worden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of