Complaint: Wil van mijn abonnement af wegens geen dienst

user-204934 on 11 October 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte L.s;

Ik heb HÉÉL veel problemen met Youfone als provider de afgelopen maand sinds ik verhuisd ben. Er is in Stein gewoon geen fatsoenlijk bereik, en dit is zeer storend aangezien wij nog geen internet in het pand hebben en ik dus volledig afhankelijk ben van mijn mobiel. Ik werk als oproepkracht dus ik moet 24/7 bereikbaar zijn voor mijn werk.
Ik weet dat de zendmast verplaatst is, maar mede hierdoor heb ik nauwelijks tot geen verbinding meer over. Als ik al kan bellen is het een wonder als de verbinding langer als 10 seconden openblijft.

Ik zou graag willen verzoeken tot een mogelijkheid om het abonnement vroegtijdig te beëindigen. Mijn simkaart is al nagekeken door hun klantenservice en hier was niks mis mee. Ik vind dat hun zich niet aan hun kant van het contract houden omdat ik maandelijks betaal voor een service die niet geleverd kan worden. Als ik al bereikt kan worden is de verbinding heel slecht. En het ligt niet aan de telefoon want ik heb het op diverse nieuwe en oude toestellen geprobeerd.

Hopelijk begrijpen jullie dat het voor mij dus een groot probleem is om zo slecht tot niet bereikbaar te zijn elke dag opnieuw. In het verleden ben ik altijd een zeer tevreden klant geweest en ik heb altijd betaald.

Ik heb contact gehad met hun klantenservice en degene aan de telefoon bleef gewoon herhalen dat het niet mogelijk was maar hier kwam ik niet verder mee. Ik vind het te ver gaan om te blijven betalen voor een service die niet of nauwelijks aanwezig is.

Desired solution:

Als mijn abonnement vroegtijdig wordt beeindigd zonder de rest van het contract af te betalen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Ja het is nu ook echt opgelost. Ik dacht dat dat een tevreden einduitkomst voor beide partijen was.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

KPN is op dit moment bezig met het vervangen van de zendmast. Zodra deze werkzaamheden voorbij zijn moet het bereik weer goed zijn. Klant gevraagd deze werkzaamheden af te wachten.

All complaints of