Complaint: Woonsquare : gehele inrichting niet naar wens defect en slechte kwaliteit

user-77854 on 03 January 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

augustus meubels(duurste set) geleverd gekregen van woonsquare:
bij aflevering: scheur in vitrinekast tv meubel deurtjes vol plaksel, 2 zits bank scheurtje in leer , 3 zits bank poot beschadigd,gelijk gebeld afspraak gemaakt
ondertussen zakt de 3 zits bank in 2e maand ?
6 eetkamerstoelen laat de stiknaat los
salontafel laat de laklaag los
banken terug naar service center . bij aflevering weer defect slecht gerepareerd,
tevens zijn de 6 stoelen nu dus al januarie nog niet terug
maar mag een nieuwe bank uitzoeken bij woonsquare met bijbetaling ????????????
alles loopt nu via de advocaat ..

Desired solution:

zeer slechte service van woonsquare , kwaliteit laat te wensen over,
snelheid van service zeer belabberd ,
helpdesk onbeschofd , luisteren niet ,
heb inmiddels in 5 maanden 7x service rapport moeten maken.
en moet nu dus nog 6 x eetkamerstoel terug krijgen ,
en mag nu opeens dus een niet bank set uitzoeken
maar ik denk dat de hele inrichting niet de 3 jaar garatie haalt ...

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of