My complaint:
augustus meubels(duurste set) geleverd gekregen van woonsquare:
bij aflevering: scheur in vitrinekast tv meubel deurtjes vol plaksel, 2 zits bank scheurtje in leer , 3 zits bank poot beschadigd,gelijk gebeld afspraak gemaakt
ondertussen zakt de 3 zits bank in 2e maand ?
6 eetkamerstoelen laat de stiknaat los
salontafel laat de laklaag los
banken terug naar service center . bij aflevering weer defect slecht gerepareerd,
tevens zijn de 6 stoelen nu dus al januarie nog niet terug
maar mag een nieuwe bank uitzoeken bij woonsquare met bijbetaling ????????????
alles loopt nu via de advocaat ..
Desired solution:
zeer slechte service van woonsquare , kwaliteit laat te wensen over,
snelheid van service zeer belabberd ,
helpdesk onbeschofd , luisteren niet ,
heb inmiddels in 5 maanden 7x service rapport moeten maken.
en moet nu dus nog 6 x eetkamerstoel terug krijgen ,
en mag nu opeens dus een niet bank set uitzoeken
maar ik denk dat de hele inrichting niet de 3 jaar garatie haalt ...