Zeer slechte vulling van de kussens (ongelijkmatige vullong), binnen 2 maanden na levering al doorzitten in de hoek van de hoekbank en vulling in de rugkussens al ingezakt. De voetsteun werkt niet (komt niet uit de zitting) en men is... Read more
Wij hebben in aug.2011 meubels gekocht.Tafel en salontafel waren niet goed. Monteurs zijn wel 5 of 6 keer bij ons terug geweest voor een oplossing. Er zouden nieuwe fafels komen, en nu al 2 keer hier geweest, met verkeerde tafels.... Read more
4 november werd onze bank (na 14 weken levertijd) bezorgd. Wij hebben tegen bijbetaling extra harde volling (S35) besteld. 3 dagen na levering zakken we al zover in de bank weg dat je bijna op het frame zit. Tevens zijn... Read more
Nieuw Bankstelontvangen 27.4.2011 .Al heel snel doorzakken en zware plooivorming.Bank voor rep.opgehaald d.d.17.10.2011 .
Retour ontvangen 24.11.2011 nieuwe uitvullingen geplaatst.
Al heel snel zelfde probleem 05.12.2011 weer gedeclareerd.
20.12.2011 service monteur geweest voor rapport zie bijlage.
Het kan toch niet zo zijn dat een... Read more
ik heb een salontafel gekocht bij woonsquare , toen ik hem thuis uitpakte bleek de tafel flink beschadigd te zijn.
De tafel werd weer opgehaald en simpelweg overgeschilderd , het zag er niet uit!
Volgens woonsquare was de klacht perfect afgehandeld!
De verf... Read more
N.a.v. onze klacht over de afhandeling van de garantie op onze bank kregen we een uur na plaatsing op KLACHT.nl een reactie van een medewerkster van woonsquare. Zij vertelde dat ze na beraad met collega's tot de conclusie was gekomen... Read more
Na normaal gebruik in een tweepersoons huishouden (geen kinderen), zakt onze bank van meer dan €1000,- in het midden helemaal door. Hier is een servicemonteur voor langs geweest en hij constateerde dat dit door het gebruik komt. In het verleden... Read more
Nog geen vier maanden geleden werd mijn nieuwe bank netjes geleverd.
Prachtige bank en helemaal tevreden!
Nu begon na een maand de zit kussens door te zakken, er ontstonden ook kuilen... En niet alleen de plek waar ik had gezeten maar ook... Read more
Dit mailtje heb ik naar Woonsquare gemaild: (daarop kreeg ik overigens excuses en de mededeling dat ze vergeten waren een monteur te sturen!!!) Ik ga nu verdere stappen ondernemen.
Beste mensen van Woonsquare,
Ik wil even mijn ongenoegen uiten tegen u over... Read more
Bij het binnen komen van de folder besloten wij te gaan kijken voor een bank en boxspring. Wij komen met z'n vieren de winkel in. We zien daar 4 mensen aan de koffietafel zitten waarvan minimaal 2 medewerkers. Ze zien... Read more