Complaint: afspraken

user-157920 on 03 February 2013 about Woonsquare in category Woonwarenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Om een dressoir in elkaar te zetten die al 4 weken eerder geleverd is zonder montage materiaal een monteur op Dinsdag 29 Jan. 2013 mij bezoeken
Om 14.00uur nog niets gehoord voor tijdsindicatie.
Zelf gebeld en er word een nieuwe afspraak gemaakt omdat ze met z’n twee moeten komen.
Als ik op de zelfde dag de afspraak af zou zeggen kost mij dat 90 euro,maar jullie zeggen we komen over 3dagen wel terug met 2 man.
Ik vind dat ik ook recht heb op een schade vergoeding,heb nu zelf 2 nipperdagen moeten nemen, en de kast is nog niet goed,de middelste deurtjes zijn 2rechtse i.p.v. links en rechts, dus weer opnieuw bestellen en weer een snipperdag.

Desired solution:

Ook een schade vergoeding

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Woonsquare to pickup complaint

All complaints of