Complaint: anuleren.

user-157102 on 30 January 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Medio september hebben we naar aanleiding van een advertentie een bezoek gebracht aan Woonsquarev Oss.
Nadat we onze keuze hadden gemaat vroegen we of we de order aan konden passen omdat we toen nog niet wisten of we alle meubels konden plaatsen daar ons nieuwbouw huis nog niet opgeleverd was.
Geen enkel probleem volgens de verkoper. De dag erna hadden we uitsluitsel over de oppervlakte van de woonkamer, en wegens ruimtegebrek konden we de uitgezochte kast niet plaatsen.De verkoper liet ons weten dat de kast niet geleverd zou worden, maar dat we wel de aanschaf moesten betalen.
We hebben binnen 24 gerageerd na aankoop en daar men geen kant opwilde hebben alles geanuleerd. Na geprobeerd te hebben een oplosssing te inden kwam Woonsquare niet verder dan de hoorn op de haak te gooien.Dat dit een onbechofte hodging is en men blijkbaar niet wil meedenken aan fatsoenlijke oplassingen is voor mij de zaak afgehandeld.

Desired solution:

Gewoon anuleren en het boek Woonsquare sluiten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of