My complaint:
Wij hebben op 09-11-2012 onze meubels van Woonsquare ontvangen. Alles was keurig in orde bij ontvangst. Wij zijn pas een maand later in het huis gaan wonen, dus we gebruiken de meubels nu zo’n 2 maanden. De kussens van de bank zijn compleet verzakt, de zitkussens zitten kuilen in en onze tafel begint af te bladderen. Ook zijn er allemaal stukken uit de tafel ondanks we op de eettafel een tafelkleed hebben en op de salontafel onderzetters gebruiken.
Ik ben op 04-01-2012 naar Woonsquare te Middelburg gegaan en heb het probleem voorgelegd. De verkoper was erg vriendelijk en vertelde ons dat het hun fout was en hij zou een monteur langssturen. Ik zou binnen een week een brief krijgen met de exacte datum.
Na ruim (!) een week kreeg ik de brief binnen, maar er stond niets geen datum in alleen een verzoek of ik foto’s wou mailen. Zo gezegd, zo gedaan..
Niets gehoord natuurlijk dus toen heb ik een week later zelf maar gebeld naar het hoofdkantoor. De vrouw aan de telefoon wist me te vertellen dat de mail was aangekomen en dat ik de week erop MA of DI gebeld zou worden.
Natuurlijk niets gehoord dus afgelopen zaterdag maar weer naar Woonsquare. Verhaal uitgelegd en de beste man begreep ons probleem, vond het erg vervelend, bood ons een kopje koffie aan en zou me maandag bellen. Vol goede moed naar huis en maandag afgewacht.. Helaas wéér niets
En eerlijk is eerlijk, als ik dan al die klachten op internet over Woonsquare BV. zakt de moed je wel in de schoenen.. Stom natuurlijk dat we van te voren geen research hebben gedaan!
Desired solution:
Mijn part komen ze alles ophalen en geven ze mn geld terug.. Aangezien de ervaringen wbt de reparatie diep droevig zijn en ik geen zin heb lange tijd zonder meubels te zitten.
Maar vooralsnog hoop ik dat Woonsquare met een goede oplossing komt!