Complaint: bankstel

user-50092 on 19 May 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte directie

Hier een klacht van een klant .
Wij hebben in 03-09-2008 een 3 en 2 zitsbankstel gekocht.
Wij hebben in die jaren dat wij dat bankstel hebben al 3 keer iets aan de bank gehad ,dus hij is alleen maar in reparatie geweest.Mijn vraag is hoe lang ik nog garantie heb op mijn bankstel,want ze hebben mijn bank 24 maart opgehaald en ze hadden gezecht dat het 4 tot 6 weken duurde voor ik mijn bank terug kreeg. Maar het is al weer bijna 8 weken geleden ,ik weer bellen en krijg tehoren dat hij nog niet klaar is ;moet ik volgende week weer bellen ik ben het nou wel een beetje zat ik wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd heeft u een oplossing want ik ben nu echt boos .

Vriendelijke groeten en ik hoop van u meer tehoren
Claus
Mezenhof 5
5451vb
Mill
ordenummer 423438

Desired solution:

Ik hoop dat jullie met een oplossing komen én anders wil ik mijn geld terug .

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij handelen correct naar cbw voorwaarden. Bij laatste klacht wilde de klant ondanks coulance geen eigen bijdrage betalen. wat ons betreft klacht opgelost

All complaints of