Complaint: Bestelling geannuleerd door Woonsquare zelf?!

user-203302 on 09 October 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat ik in 2009/2010 een bankstel besteld heb bij Woonsquare, de afgesproken levertijd was tussen de 10 en 12 weken. Echter ontvingen wij toen het bericht dat het eerder geleverd zou worden, wat ons toen niet uitkwam.
Daarop hebben wij toen gevraagd of de levertijd gewoon volgens afspraak kon plaats vinden, waar wij nog bericht over zouden ontvangen. Na een tijdje niets meer vernomen te hebben, zelf maar weer gebeld. Wat schetste onze stomme verbazing?? Woonsquare bleek gewoon onze bestelling geannuleerd te hebben!! Ik was het daar uiteraard niet mee eens, maar volgens de medewerker kon daar niets meer aan veranderd worden, nadien nooit meer iets vernomen!…Nu bijna 4 jaar later heeft Woonsquare een deurwaarder op ons dak gestuurd en die heeft vervolgens beslag laten leggen op een groot gedeelte van mijn uitkering!!Zij beweren nu dat wij hen nog een bedrag van 2000 euro schuldig zijn?! Waarvoor???? Wij hebben nooit iets geleverd gekregen!! Heb inmiddels meerdere acties ondernomen om dit soort praktijken een halt toe te gaan roepen, waaronder komende week aangifte te gaan doen van diefstal. Voor wie dit leest…NOOOIT NAAR WOONSQUARE GAAN, WANT DIT ZIJN OPLICHTERS VAN DE BOVENSTE PLANK!!

Desired solution:

Ik ben pas tevreden als zij zowel het deurwaarderskantoor terug fluiten en mijn geld, 727,95 terug laten storten, zodat ik mijn rekeningen weer kan gaan betalen!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

All complaints of