My complaint:
Ben op 21-1-2011 in uw winkel te Oosterhout geweest voor het kopen van een boxspring en ben op een onfatsoenlijke manier behandeld door een van u verkopers. Graag zou ik hierover een klacht indienen Hopelijk zal hier wat meegedaan worden zo niet dan ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Ik kwam voor een boxspring van 899 euro zonder poespas. Toen ik bij dit product stond vroeg ik hem wat deze compleet zou kosten. Toen zei hij 2600 euro dat is nogal zei ik hem daarop werd hij meteen al boos en liep ook meteen kwaad weg. Waarop mijn echtgenote nog zei dat we uiteindelijk zelf over ons geld zouden beslissen. En vervolgens zei hij ik wil niets meer met jullie te maken hebben. Ik neem aan dat deze persoon niet goed is voor u zaak. Beschouw dit niet als een dreigement maar ik beloof u dat u hier anders niet mee wegkomt, en wel degelijk stappen zal ondernemen.
m.v.g dhr Damen
Gewenste oplossing
Dat de verkoper minimaal zijn excuus aanbied dat is wel het minst wat hij kan doen. Want dit is niet bevordelijk voor u zaak. Wij zijn dan ook op een schofterige manier behandeld.