Complaint: Boxspring

user-35777 on 13 January 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben op 21-1-2011 in uw winkel te Oosterhout geweest voor het kopen van een boxspring en ben op een onfatsoenlijke manier behandeld door een van u verkopers. Graag zou ik hierover een klacht indienen Hopelijk zal hier wat meegedaan worden zo niet dan ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Ik kwam voor een boxspring van 899 euro zonder poespas. Toen ik bij dit product stond vroeg ik hem wat deze compleet zou kosten. Toen zei hij 2600 euro dat is nogal zei ik hem daarop werd hij meteen al boos en liep ook meteen kwaad weg. Waarop mijn echtgenote nog zei dat we uiteindelijk zelf over ons geld zouden beslissen. En vervolgens zei hij ik wil niets meer met jullie te maken hebben. Ik neem aan dat deze persoon niet goed is voor u zaak. Beschouw dit niet als een dreigement maar ik beloof u dat u hier anders niet mee wegkomt, en wel degelijk stappen zal ondernemen.

m.v.g dhr Damen

Gewenste oplossing

Dat de verkoper minimaal zijn excuus aanbied dat is wel het minst wat hij kan doen. Want dit is niet bevordelijk voor u zaak. Wij zijn dan ook op een schofterige manier behandeld.

Message from

13 years ago - Geachte dhr Damen. Was dat een man met rood haar en rond de 40? Mvg H Bergmans

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Nee het was een jong persoon rond 30 jaar een nette verschijning en een donker type m.v.g. dhr Damen

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Heer/mevr Vraag mijn klacht van 21-01-2011 wordt daar nog iets aangedaan of kan woonquaere slapen gewoon doorgaan waar ze mee bezig zijn. Ik persoonlijk vind van niet dat de mensen op een schofterige manier worden behandeld. Hoop op een reactie uwerzijds. m.v.g. Dhr Damen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant onze excuses namens de directie aangeboden.

All complaints of