Complaint: boxspring en splittopper gaat ver over de levertijd heen

user-180383 on 27 May 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

beste woonsquare,
Ik heb op 14-03-2013 een boxspring met splittopper bij jullie besteld.
Ik had hem in de vestiging Eindhoven gekocht en aanbetaald met €200. De verkoper heette dacht ik Jeroen die zei dat er 4 tot 6 weken levertijd op zit. Daar kon ik nog wel op wachten want ik verhuisde over 7 weken (kwam dus mooi uit). Na 7 weken besloot ik te bellen met het hoofdkantoor waar me bed/topper bleef. Die zeiden er zit vertraging op en komt volgende week binnen (daar kon ik mee leven omdat er veel vrijedagen tussen zaten waar hij misschien geen rekening mee heeft gehouden). Die week erop belde ik weer en keer, toen kreeg ik weer het zelfde antwoord als die week ervoor. Hij word volgende week geleverd, mijn vertrouwen daalde toen al. Nu ben ik al 10 weken aan het WACHTEN!!! en heb nog steeds niks gehoord dat vind ik echt schandalig!! Zeg dan de waarheid maar ga me niet aan het lijntje houden!!! Bovendien las ik nu de openbare klachten dat er ook beschadigde spullen tussen zitten dus hoop ik dat ik die pech niet meer krijg bij jullie!!

Desired solution:

Dat jullie zelf is contact opnemen met mij. En eerlijk zeggen hoe het ervoor staat. Weet niet hoe jullie het vinden als jullie van het kastje naar de muur worden gestuurd!!
Toen ik me spullen kocht was ik er helemaal tevreden over woonsquare Nette winkel/ Vriendelijk personeel maar daar ben ik nu anders over gaan denken!!!
Ik verwacht minimaal excuses van jullie!!

Groetjes Nico Wagenaars

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant van correcte levertijdinformatie voorzien en excuses voor de latere levering gemaakt.

All complaints of