Complaint: Diep teleurgesteld

user-93039 on 28 March 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 21-1-2012 hebben wij een dressoir, TV-meubel, salontafel, vitrinekast en een hoektafel gekocht bij Woon Square.
Levertijd: 8-14 weken.
Op 16-3-2012 zijn de bezorgers geweest. Ze hebben een hoektafel en de salontafel in elkaar gezet, echter poten verkeerd om.
Van de TV-meubel klemde de deurtjes.
Van de vitrinekast was de legplank kapot, de deuren liepen aan en het scharnier was niet goed geplaatst.
Van de dressoir was er een onderdeel niet aanwezig.
De bezorgers hadden gebeld en zij beloofde ons dat er met spoed terug gebeld zou worden binnen twee werkdagen.
Echter is dit niet gebeurd. Toen hebben wij zelf gebeld, maar kregen wij als antwoord: u, krijg een telefoontje binnen 5 werkdagen. Vrijdags waren de 5 werkdagen om, er was weer NIET gebeld. Wij hadden zelf maar weer gebeld en de telefoniste zou een mailtje sturen naar de desbetreffende persoon. Vanmorgen werden wij eindelijk gebeld met de mededeling: het onderdeel was niet voorradig, wij moeten 3 weken wachten.
Wij zijn diep teleur gesteld in Woon Square. Zij laten ons zo maar zitten met alle dozen in de kamer.

Desired solution:

Dat er met SPOED een legplank en het onderdeel van het dressoir bij ons geleverd wordt. En dat de drossoir netjes in elkaar wordt gezet. Ook willen wij zien dat het scharnietje wordt veranderd van de vitrinekast.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of