Complaint: dressoir

user-115667 on 17 July 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij de bezorging ging het al mis!Er waren 2 bezorgers waarvan 1 van Woonsquare zelf en 1 was voor de eerste dag mee van een uitzendbureau!Dat is iets wat ik niet begrijp,hij kon ten eerste het zware dressoir niet tillen,zodanig dat hij hem 2 keer op de weg moest zetten waarvan 1 keer op de siersteentjes van onze buren!gevolg schade onderzijde dressoir.Het dressoir was eindelijk binnen,dressoir ontdoen van plastic en ja hoor bovenblad beschadigd!!en kastje binnenzijde beschadigd doordat de inlegplanken niet goed waren vast gemaakt.De bezorger van het uitzendbureau stond te puffen en te hijgen zodanig dat ik zelf nog moest helpen anders had er van het hele dressoir niks van over geweest.hij wist ook niet eens hoe je de meubels vast moest houden.Had ook verkeerde handschoenen aan,zo glad als wat zodanig,dat het dressoir uit zijn handen sliert!!En dat met toch wel dure meubels!!

Desired solution:

Dressoir zou spoedig mogelijk ophalen,retour Woonsquare en een nieuwe plaatsen zonder schade!En een korting geven voor de geleden ergenis.Deze week nog.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

All complaints of