Complaint: geen kado

user-168604 on 21 March 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter heeft een bank besteld bij woon square en werd daar naar toe gelokt met een gratis fiets die ze goed kan gebruiken, eenmaal daar werd er iets vertelt van een duurder stofje op de hoekbank [was geen keuze] maar daardoor U raad het al geen fiets! De bank toch besteld, maar bij iedere folder die binnenkomt weer die loze beloften van die gratis fiets bij ELK bankstel! Gaan je haren toch rechtop staan!!!
Dus ik keek eens bij klachten over Woon Square en jawel hoor mijn dochter en vele anderen. Dit is toch gewoon misleiding, en naar mijn weten is dat verboden in Nederland, toch?

Desired solution:

Gratis fiets of vergelijkbaar kado

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant gesproken en in goed gesprek aangegeven dat klant een korting heeft bedongen en dat daardoor het recht op een kado is vervallen.

All complaints of