Complaint: gezondheidsmatras geeft flinke rugpijn

user-187450 on 07 July 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op za. 22juni 2013 matras geleverd. Helaas kom ik gebroken uit bed heb flinke rugpijn en werken wordt steeds moeilijker. Mijn man heeft maandag 1 juli gebeld naar woonsquare. De manager van woonsquare uit Rijen vond het heel vervelend maar hij kon het matras niet terugnemen vanwege de maat 160×210. De manager van woonsquare vertelde tegen mijn man dat de verkoper een fout heeft gemaakt i.v.m. het matras. Dit gezondheidsmatras is geschikt voor dikke mensen en niet voor slanke mensen zoals jouw vrouw, daarom voelt zij de noppen van het matras, wat ik kan doen is een degelijke topping bestellen van €600,= waarvan jullie de helft van de prijs dus voor €300,= zelf moeten betalen. Mijn vraag is kan dit zomaar? Tenslotte de verkoper heeft een fout gemaakt. Het is een Baron Pocket Hard Matras 160×210 en heeft €1400,= gekost. Wij gaan ervan uit als wij een matras kopen en vragen aan de verkoper: wij willen een goed matras en waar je uitgeslapen uit bed komt. De verkoper van het matras moet toch verstand hebben van matrassen? Het factuurnummer=90112094 klantnummer= 139336 factuurdatum/leverdatum 22-06-2013 tel. woonsquare rijen 0161-244800 In afwachting op uw reactie, Rian Oostdijk uit Etten-Leur Tel.:0168-324514

Desired solution:

Ik wil indien mogelijk mijn €1400,= terug. Mijn vertrouwen is beschadigd. Ik heb slapeloze nachten en heb flinke rugpijn.
Ik vraag hier niet om. Ik heb geen fout gemaakt. Wat zijn mijn rechten als consument?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

All complaints of