My complaint:
Wij hebben in februari 2013 een hoekbank Sidney besteld bij woonsquare Oss. In eerste instantie werd gezegd dat er een levertijd was van 6 tot 8 weken. Na een aantal telefoontjes bleek dat er problemen waren met de leverancier. Uiteindelijk kwam de bank na 16 weken binnen. In de 2e helft juni. Nadat de bank was geleverd begonnen na een uur de eerste veren te springen, wat uiteindelijk resulteerde in een compleet doorgezakte bank. Na een aantal telefoontjes van onze kant, werd hij eindelijk op 12 juli opgehaald. Er werd aan de telefoon vermeld dat het 3 tot 5 weken zou duren voordat hij gerepareerd was. Vandaag opnieuw de bank geleverd gekregen, dit is exact 3 maanden na het ophalen van de bank. En wat wil het geval. Zit je rustig op de bank beginnen de eerste veren alweer te springen.
Desired solution:
Ik ben pas tevreden als ik een compleet nieuwe bank ontvang, of als ze mijn geld overmaken, zodat ik ergens anders een nieuwe bank kan gaan kopen.
Ik heb totaal geen klachten over de bezorging of het personeel in de winkel, maar wel over de situatie met de bank, en dat ze niet zelf even tussentijds doorgeven hoe de stand van zaken is. Het heeft mij naast de bank ook vele euro's gekost aan alle telefoontjes richting het hoofdkantoor van woonsquare zelf.