Complaint: Kado actie

user-155831 on 26 January 2013 about Woonsquare in category Winkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

16 januari 2013 een hoekbank gekocht van in totaal ruim 3000 euro. Op dit bankstel een inruilkorting gehad voor mijn oude bankstel en omdat we de fiets niet wilden (mijn vrouw zit in een rolstoel en ik heb vorig jaar net een nieuwe fiets aangeschaft) kregen we in plaats van de fiets een korting van 100 euro (ja het was wel een dure fiets maar omdat zij er duizenden tegelijk kopen kan er maar een korting van 100 euro voor worden gegeven volgens de verkoper) een week later wordt er opeens een I-pad kado gedaan bij de actieweek. Gebeld met de afdeling verkoop dat we onze korting van 100 euro om wilden zetten in de I-pad kregen we op wel onbeschofte manier te horen dat dit niet voor alle hoekbanken geldt en alleen deze week is. Later in de folder gekeken en tot mijn grote verbazing wordt de I-pad kado gedaan bij bankstellen van nog geen 1000 euro en op mijn bankstel van ruim 3000 euro zou dit dan niet gelden!!!! Toch maar weer een telefoontje gewaagd met de afdeling klantenservice echter helaas gelukkig wel op een wat vriendelijkere manier te horen gekregen dat het niet meer kon. Tot overmaat van ramp nog te horen gekregen dat had ik de hoekbank via internet gekocht dan kon het wel dan had in namelijk twee weken de tijd om de boel te annuleren!!!! Een grote schande als je het mijn vraagt. We gaan kijken of we de koop kunnen ongedaan maken (consumentenbond ingeschakeld) en we zijn aan het verbouwen en vernieuwen hebben nog veel nodig in huis (kasten televiesiemeubel stereomeubel en een eethoek) maar dat zal niet meer van Woonsquare afgenomen worden!!!!!

Desired solution:

Ik ben op dit moment alleen maar tevreden indien ze de korting van 100 euro ongedaan maken en ons alsnog van een I-pad voorzien.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Woonsquare to pickup complaint

All complaints of