Complaint: kan dit allemaal zomaar

user-78422 on 06 January 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In aug. 2009 kochten we ’n lederen 3zitsbank voor 800 euro bij Woonsquare in Oosterhout.
Al vanaf de 1ste dag dat de bank binnen staat hebben we er al problemen mee gehad, is al een keer terug gehaald
En zijn de kussens opgevuld , nu dec. 2011 hetzelfde probleem plus ’n scheurtje in de bank, nu alweer melding gemaakt ze stuurde de monteur langs en of we wel 60 euro voorrijkosten wilde betalen en wel CASH , wat wij overig belachelijk vinden .
Nu 03-01-2012 is de monteur komen kijken , en inderdaad de bank moet weer opnieuw gevuld worden, wij leefden met de gedachten dat het toch garantiewerk was. Want we hebben 3 jaar garantie, maar wat schetst onze verbazing, om deze bank te repareren zouden wij 452 euro moeten betalen, wat natuurlijk belachelijk is.
Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik het er niet mee eens ben , omdat we nog in de garantie zitten, we hebben van deze bank totaal geen woongenot gehad.
Steeds zegt ie dat ze handelen naar de CBW voorwaarden.
Help ons AUB . wat kunnen we hieraan doen. Hebben wij als consument geen rechten meer?????
PS de voorrijkosten heb ik met opzet niet betaald omdat ik met de oplossing totaal niet eens ben, wanneer het op ’n nette en correcte manier word opgelost zal ik zeker die 60 euro voldoen. het is gewoon ‘n waardeloze zaak daar. nooit meegemaakt dat gelijk al de zittingen inzakken.

als je iets wil kopen zijn ze vriendelijk genoeg maar ze zeggen niks erbij wat er gebeurd als er iets stuk gaat

Desired solution:

met zijn allen er 'n zaak van maken via radar of kassa en geld terug eisen want alles wat ze maken is na 'n paar jaar weer hetzelfde.

All complaints of