Complaint: Klacht; klantvriendelijkheid en de wachttijd van het afhalen!!!

user-103841 on 20 May 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

een aantal weken geleden ging ik met mij moeder naar de woonsquare in oosterhout voor een boxspring. De klantvriendelijkheid was ver te zoeken, de man was totaal niet vriendelijk en ging zelfs in discussie met mijn moeder over het dekbed. Toen ik vroeg of er een bijpassend nachtkastje was voor bij het bed, zuchte hij net of hij niet weer naar de slaapafdeling wou lopen. Het is eigelijk van de zotte dat we zijn gebleven want achteraf gezien hadden we beter gelijk weg kunnen gaan maarja toch het bed besteld.
De levertijd was 6 weken waar de man nadrukkelijk op attenteerde dat het niet langer zou duren. Na 7 weken hebben we naar het afhaal adres gebelt om te vragen of het bed binnen was. Het bed was binnen maar ze zaten nog te wachten op het dekbed. Of wij zelf even terug wouden bellen over een paar dagen. toen we een paar dagen later terug belde was het nog niet binnen of we de volgende dag nogmaals zelf wouden bellen. Toen was het wel binnen (eindelijk!) en hadden we afgesproken het op vrijdag op te halen. Toen we het gingen ophalen, (dit was in Rijen) moest je je eerst melden bij receptie waar het personeel ook niet al te vriendelijk was. Er werd iemand gebelt om onze besteling te halen. Of we bij de witte roldeur even!!!! wouden wachten. Wij hebben maarliefst 45 MINUTEN!!! staan wachten in de kou, toen we eindelijk de bestelling hadden waren we blij dat we weg konden.

Desired solution:

Ik hoop dat als ik de volgende keer bij woonsquare kom (die kans is heeeel klein!) dat het personeel vriendelijker is en dat wij gewoon normaal behandeld worden.
Bij het afhalen, vond ik het belachelijk dat wij buiten moesten wachten! en dan maarliefst voor 45 minuten!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben inmiddels met de betrokken personen van ons bedrijf een gesprek gehad. Wij gaan ons uiterste best doen, om dit soort klachten te voorkomen

All complaints of