Complaint: Klacht over kwaliteit lederen bankstelsel

user-97644 on 20 April 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Januari 2010 een zwart lederen hoekbank besteld en geleverd gekregen. Na 1,5 jaar ontdekte we een scheur in het leer bij het lounge gedeelte. Contact gezocht en laten repareren. Garantie voorwaarden bleek dat er het tweede jaar maar 2/3 vergoedt werd en de rest eigen rekening wat tweehonderd euro in hield. Absurd maar toch maar laten repareren, zonde van de bank. Bank 8 weken kwijt geweest voor reparatie! En dat voor het vervangen van 1 stuk leer!

Nu 8 maanden later ontdekken we op 3 andere plekken ook weer scheuren in het leder. Bank bestaat uit vier delen (u-bank) en op ieder deel is nu dus al schade. Schade zit tussen de banken en niet eens op het zit gedeelte.

Dit mag toch niet gebeuren met een bank van twee jaar oud, Woonsquare? Er is een normaal gebruik van de bank.

Voor eventuele reparatie gaan we dus echt niet nog een keer betalen!
Hele slechte kwaliteit geleverd en dus nooit meer een bank bij Woonsquare!!!

Desired solution:

Kosteloze snelle reparatie en een totale controle op de gehele bank en een excuses op zijn plaats!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is op deze commissie op dit moment geen lopende klacht. Dus wat ons betreft opgelost

All complaints of