Complaint: klacht over kwaliteit – levering – en afhandeling/behandeling

user-101117 on 07 May 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 14 maart 2011 een bankstel gekocht in Nieuwegein. 3 tot 4mnd levertijd. 24 juni bankstel geleverd en weer retour, de 2 zits was geen leer maar sky en de 3 zits had behoorlijk littekenweefsel op 2 rug en 1 armleuning (zag er uit als allemaal insectenbulten)en de 3 zits was niet zwart maar donkergrijs plus dat als ik op de bank zat mijn voeten 10cm boven de vloer hing. Daar ons eigen bankstel al weg was kregen wij een leenbank, zag er op het eerste gezicht netjes uit en was zwart sky, maar daar was ook alles mee gezegd want het zat voor geen meter en ik heb zelf vier mnd op een eethoekstoel gezeten. Weer 4 mnd wachten want het bankstel moest terug naar fabrikant en er moest weer een nieuwe besteld worden. Op 12 oktober werd bankstel nr 2 gebracht, helaas ook dit bankstel vertoonde mankementen, aan de zijkant van de 2 zits stak het bevestigingsmateriaal tegen de bekleding naar buiten (leken wel twee schroeven), bankstel 2 dus ook weer terug, we wilde dit wel als leenbank maar dat mocht niet want ook deze moest terug naar fabrikant en weer werd er een nieuwe besteld. Dit accepteerden wij niet zomaar want nog eens 4 mnd op die leenbank zitten zagen wij niet zitten, dus gebeld en als compromie gesloten dat wij deze bank als leenbank terug konden krijgen plus een korting op het aankoop bedrag (wat bij godsgratie 100 euro werd), maar goed, wij zijn hiermee akkoord gegaan en op 18 oktober zou banktsel nr 2 als leenbank hier neergezet worden. Op 18 oktober kwamen de chauffeurs met de bank, bankstel binnen uitgepakt en wat schetst onze verbazing, niet bankstel nr 2 maar nr 1 werd hier afgeleverd, het bankstel wat dus terug had moeten zijn bij de fabrikant en waar wij dus niet met de voeten op de grond kwamen als we erop zaten. Ons geduld raakte nu aardig op dus ze kregen een boze klant aan de telefoon, ik kreeg te horen dat dit niet kon want het bankstel zou terug zijn bij de fabrikant, maaaaar, wij hadden bewijs want toen het eerste bankstel geleverd was en op zijn kant stond hebben wij direct grijze viltjes eronder geplakt. Ook dit bankstel wilden wij weg hebben en zoals al afgesproken was bankstel nr 2 hier als leenbank. Geen probleem zei de dame bij Woonsquare dit was ons goed recht na al het ongemak wat wij inmiddels al hadden geleden. Ik heb gezegd dat dit hun laatste kans was omdat wij inmiddels klaar zijn met dit bedrijf. We moesten alweer 4 mnd wachten dit zijn er uiteindelijk 6 geworden zonder een telefoontje van hun kant. 28 April bankstel nr 3, wordt in de auto nagekeken door de chauffeur en komt tot de ontdekking dat ook dit banktsel niet deugt. Schandalig vonden beidde chauffeurs, vonden het al vreemd toen ze ons adres zagen dat het nog steeds niet opgelost was met de klant die de Jerry bank had gekocht. we zouden binnen vijf werkdagen gebeld worden en zelfs dat wordt nu nagelaten,dus as maandag krijgen ze een nog bozere klant aan de lijn en zijn wij benieuwd hoe ze dit nog willen oplossen.

Desired solution:

op een kortere termijn een nieuwe maar goed bankstel leveren en een flinke korting want met de 100 euro die we hebben gehad gaan we zeker niet meer akkoord na al deze ellende. Heb ook inmiddels de hoop verloren dat dit nog goedkomt. Er is ons al geadviseerd om kontact te maken met Raddar of Kassa.

All complaints of