Complaint: Lange levertermijn en onbeschofte gedrag van verkoper.

user-53354 on 20 June 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik was op zoek naar een nieuw bed. Ik zag een mooie aanbieding bij slaapsquare. Meteen gaan kijken of het de moeite waard was. we werden netjes aangesproken er eventjes over gehad. Prima. Maar toen begon het pas. we werden gelijk aan andere verkoper doorgegeven die moest ons maar helpen. hij wou meteen alles getekend hebben en dat ik gelijk betaalden. Maar geheel alles betalen deed ik natuurlijk niet. Levertermijn zou 2 tot 5 weken zijn. maar voor die 5 weken zou me bed echt wel binnen zijn. Niet dus!!!
Na 4 weken ben ik gaan informeren. me bed zou de week erop binnen komen. Nou prima ik dus afwachten. Week erop kreeg ik geen telefoontje dus ben ik zelf maar weer gaan bellen. ja het bed is nog niet binnen en we weten ook nog niet wanneer. u moet maar geduld hebben werd er gezegd. ik werd ook een beetje onbeschoft behandeld. na een week weer opgebeld of ze meer wisten. Ja mevrouw volgende week komt het bed binnen. Gevraagd of ze een bevestiging wou emailen hier over. Tuurlijk mevrouw word gedaan. 3 dagen later geen email. weer bellen. Ja mevrouw ik heb het doorgegeven. ik ga het nog een keer doen. Na het weekend nog steeds geen mail. Voor 3ekeer gaan bellen toen werd me verteld dat me bed helemaal niet geleverd zou worden deze week. zou nog minimaal 2w eken duren. nogmaals verteld dat ze nog steeds geen email hebben verstuurd. ze zouden het nogmaals doorgeven maar ze was maar de telefoniste. Een email sturen lijkt me totaal neit moeilijk. schijnbaar is dat voor dit bedrijf wel een grote moeite. Ik heb de voorwaarde nogmaals goed doorgelezen. ze mogen 4 weken over hun aangegeven levertermijn zitten. Week voordat deze om waren nog een keer gebeld. Volgende week komt het bed binnen. Klonk nu niet meer echt geloofwaardig. Op de woensdag maar weer gaan bellen want nu was hun levertermijn om van die 5 weken + 4 weken extra. Toen ik belden die dag was heel toevallig me bed binnen gekomen maar ze hadden me een smsje verstuurd zeiden ze. Niks gehad. Ook al beetje raar. Nou na een week ging ik hem op halen. Ik moest uiteraard eerst betalen voordat ik het bed kreeg. schijnbaar is het een heel wantrouwig bedrijf richting de klanten. Bij het woordje betalen ben ik ingehaakt en de verkoper medegedeeld dat ik het volledige bedrag niet ging betalen ivm overschrijding van de levertermijn. Mij werd letterlijk me orderpapier in me handen geduwd als u niet betaald kunt u vertrekken zonder u bed. Op een nogal onbeschofte manier werd dit mij medegedeeld. Natuurlijk was ik het hier niet mee eens. de verkoper wou me niet te woord staan en gaf het gelijk door aan de filiaalleider. Die zei me eerst ook niet te kunnen helpen. Ik moest maar een brief schrijven naar het hoofdkantoor en dan om korting vragen. Daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord. Ik moest nu het volledige bedrag betalen en dan achteraf hebben ze zo iets van oh mevrouw heeft toch alles betaald. Na lang aandringen ging meneer toch het hoofdkantoor bellen. maar ze konden niks doen want ze zaten niet over de levertermijn heen. Na nogmaals aangegeven te hebben dat dit wel zo is ben ik zelf maar laten zien hoe je moet tellen. en inderdaad ze zaten er overheen. Ondertussen kwam die verkoper nogmaals langs om mij te vertellen dat ik niet zo moest zeuren over een paar tientjes korting dat hij het belachelijk vond. dat ik me niet zo moest aanstellen. Hier werd door niemand iets van gezegd. Iedereen liet het toe. Uit eindelijk heb ik me korting gekregen maar ben het niet eens met gang van zaken bij dit bedrijf. Vooral niet met de verkoopwijze van die ene verkoper. Klant is koning en die horen niet onbeschoft aangesproken te worden. Ik ben nog van plan een klacht hier over in te dienen. 1 tip: KOOP NOOIT BIJ WOONSQUARE!!!!

Desired solution:

zoeizo een excuses is wel op zijn plaats.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben per mail onze welgemeende excuses aangeboden aan deze persoon

All complaints of