Complaint: Leenbank

user-194062 on 18 August 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn moeder haar bank is ter reparatie vervangen voor een leenbank. (Omdat de 1e al binnen 4 maanden allerlei rare plooien vertoond in de zitkussen en ook het materiaal al is ingezakt, dit terzijde )
Zij heeft nu een heel laag bankstel gekregen waar ze met moeite in en uit komt omdat zij heupklachten heeft, (72 Jaar)
De telefoniste gebeld om een ander bankstel of 1 fauteuil die wat hoger is.
Er wordt mij gezegd maar 1 soort leenbank te hebben en verder niks voor mij doen kan.
Ik had graag de manager aan de telefoon maar dit kon niet, zij had net overlegd en geloofde ik haar soms niet?! Zou dan schriftelijk contact op moeten nemen en dan nam de manager contact met mij op. Hoeveel tijd zit hierin!!
Daarna kon ik hem/haar niet spreken met de reden hij was nog 14 dagen met vakantie (met wie eas er dan het overleg in 2 min geweest.
Maw ik ben zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid en zie geen medewerking.

Desired solution:

Een stoel die wat hoger Qua zitting is gedurende de tijd dat mijn moeder haar bankstel weg is voor reparatie. Dit kan 6-8 weken duren

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

All complaints of