Complaint: Levertijd en service

user-178589 on 19 May 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben 22 januari een franco bank besteld en 6 expo eetkamerstoelen. Levertijd zou 10 tot 12 weken zijn. Toen de 10 weken voorbij waren zelf gebeld hoe het stond met de bestelling. De bank was klaar, maar er was een fout ontdekt in de stof. De bank zou opnieuw bekleed worden, vertraging 3 weken. Goed dat ze de bank controleren voordat ze uitleveren, maar waarom moet ik hiervoor zelf bellen.
Vorige week (week van 6 mei) weer gebeld wanneer de bank en de stoelen geleverd zouden worden. Ze hadden een bevestiging dat de bank en stoelen vandaag 16 mei geleverd zouden worden bij woonsquaere. Als ik zelf dan de 16e of 17e mei zou bellen voor een afspraak voor afleveren in de week van 20 mei, zou het allemaal goed komen.
Vandaag gebeld… de bank heeft 4 weken vertraging, omdat het van een andere leverancier zou afkomen. Ik zou een damesfiets of 100 euro korting als tegemoetkoming krijgen. Daar ben ik niet mee geholpen, door de mededeling dat de bank in de week van 20 mei geleverd zou worden heb ik net afgelopen weekend mijn oude banken via marktplaats verkocht en zijn al weg!! Overigens bij de vraag of de bank nu zeker over 4 weken geleverd zou worden, kon niet positief bevestigd worden !Later nog teruggebeld kreeg ik een andere dame aan de telefoon, 1 week vertraging is toch niet zo´n probleem zei ze!! Ze zeggen maar wat± foutje in stof, dan andere leverancier, dan 4 weken lever tijd dan weer 1. Wat is het nou, vertrouwen is weg. De aanbetaling zouden we terug kunnen krijgen als we een brief schrijven dat we de bestelling wilde annuleren.

Desired solution:

Doen wat afgesproken is, zelf proactief klanten benaderen als er vertraging is en daar goede afspraken over maken, en zeker geen dingen beloven die niet waargemaakt kunnen worden.
Mogelijkheid om te mailen en dingen bevestigen via mail

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

All complaints of