Complaint: levertijd spoedorder

user-165863 on 11 March 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In november een bankstel besteld, wordt 2de week van januari afgeleverd, maar is de verkeerde kleur. Bankstel wordt retour meegenomen en een week later wordt ik gebeld over het verloop. De order wordt opnieuw geplaatst, wat een spoedorder zou worden omdat het een fout van de fabrikant betreft. Ondanks dat duurt het toch nog 8 weken (wat m.i. even lang is als een reguliere order). Daarbovenop komt een vertraging van de fabrikant van 5 weken. Vorige week was dat ‘binnen nu en 3 weken’. Zojuist gebeld en nu is het ‘binnen nu en 4 weken’. Dus dat is nu al 5 weken bovenop de 8 weken voor de ‘spoedorder’, maar vanaf besteldatum dus al zo’n 20 weken tot nu toe… +4 want ik heb die bank nog niet, is het alles bij elkaar al snel een half jaar. Enige compensatie is 90 euro voor de bezorgkosten geweest, ik kreeg de keus tussen een leenbank en 90 euro korting (die keus is snel gemaakt als je geen smetvrees wilt).

Desired solution:

Bank binnen 1 week leveren en nog een korting (of ipad waar ze mee stunten) voor de geleden schade en telefoonkosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Comment by poster of the complaint

11 years ago - klacht is niet opgelost... nog steeds geen reactie van woonsquare en ook nog geen bank, geen compensatie...

All complaints of