My complaint:
Wij hebben 3 jaar geleden een nieuw bankstel gekocht bij woon square in Heerlen.
Het vorig jaar is er een monteur van woon square geweest om dat de kussens doorgezakt waren hij heeft de bank vanonder losgemaakt en opgevuld met schuim.
Door het opvullen stonden de stiknaad tussen de kussens onder behoorlijke spanning.
De monteur vertelde ons dat zich dit moest zetten.
Nu is onze garantie 2 maanden verlopen en stellen wij vast dat de stik naad losgelaten heeft tussen de kussens.
Het betreft koop overeenkomst 612349.
Wij hebben een briefje geschreven dat naar onze mening het loslaten van het stiksel door het teveel opvullen is gekomen.
Dit brief je was geadreseerd aan de service dienst.
Het antwoord was dat de garantie was verlopen en dat ze niets voor ons kunnen doen.
Is er dan geen garantie op een reparatie, en waar praten we over twee maanden na verstrijkijken van garantie .
Wij hadden een betere service verwacht .
Desired solution:
Dat het probleem als nog opgelost gaat worden