Complaint: misleidende reclame

user-134459 on 18 October 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 en een half jaar geleden een bank bij Woonsquare gekocht. Deze voldeed niet meer aan onze eisen. De bank is doorgezakt door gesprongen veren, bekleding gescheurd c.q. naden los, enz. Na dit aan een verkoper te hebben overlegt, kwam hij met “garantie” die voor 60% voor onze rekening zou komen. Met deze wetenschap zagen we een aanbieding in de folder, dat we €350,- voor onze bank terug zouden krijgen (Nationale inruil-dagen)als we een nieuwe kochten. Zodoende een bank uitgezocht, die in de folder stond.
Bij aankomst in de winkel kwam er echter €600,- ekstra bij op de getoonde bank i.v.m duurdere bekleding. Uiteindelijk een goedkopere bekleding uitgezocht om de bank toch betaalbaar te houden. En wat bleek : We kregen nog maar €100,- voor onze bank (van 2 jaar oud) terug!!!! Ook de gratis fiets was er niet meer bij!

Dit is erg misleidend, en voortaan gaat de folder van Woonsquare direct ongelezen de oud-papierbak in.

Desired solution:

getoonde bank voor de genoemde prijs, met genoemde korting en gratis fiets.

All complaints of