Complaint: niet houden aan levertijd

user-170671 on 02 April 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

29 januari 2013,elektrisch boxspring gekocht,op aankoopbon staat levertijd 5 weken,komen we normaal uit op begin maart.We zitten nu begin april,af gelopen vrijdag zou onze bestelling aankomen in Ryen,werd door hunzelf bevestigd en Heerlen,vrijdag telefoon,hij zat er weer niet bij RAAR,je word maar aan het lijntje gehouden,maar aan de andere klachten tezien,staan ze er bekend voor.GEEN GOEDE RECLAME,GEEF HET OOK AAN IEDEREEN DOOR.Je bent wel goed voor meteen betaling,maar levering hooo maar

Desired solution:

Komende week van de pasen levering,anders geld terug

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Levering vrijdag 05-04-2013 afgesproken met klant.

All complaints of