Complaint: Nooit meer Woonsquare!!! (inmiddels 15 mei en nog geen reactie van Woonsquare!!)

user-155852 on 10 May 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het is ongelooflijk hoe arrogant de firma Woonsquare zich opstelt richting klant als die een klacht heeft! Mijn vorige klachten zijn inmiddels (na langdurig aandringen en de nodige telefoontjes, mails etc.) voor het grootste gedeelte opgelost. Nu heb ik echter (na 3 maanden!!) een volgende klacht namelijk dat de zitting inzakt, maar liefst een paar centimeter, en zich daarna niet meer herstelt. Ik heb een mail, begeleidt met foto’s, naar Woonsquare gestuurd en van daaruit kreeg ik een brief met een afspraak voor 17 mei. Op zich redelijk snel ware het niet dat er die dag onmogelijk iemand thuis kon zijn temeer daar er iemand zou komen tussen 08.00uur ‘s morgens en 17.00 uur ‘s middags. Kortom je moet dan de hele dag vrij nemen. Wel stond er in de brief vermeld dat de servicemonteur voor 10.00uur zou melden hoe laat hij dacht aan te komen!! Wat een flauwekul!! Je moet dus een dag vrij nemen en dan krijg je op de dag zelf te horen hoe laat hij komt! Kan dat niet 1 dag ervoor, en buiten dat, men gaat er zondermeer van uit dat iedereen zo maar een dag vrij kan nemen. Het probleem ligt bij Woonsquare, vandaar de klacht maar op deze manier mag jij de klacht overnemen. Ik heb dus gebeld voor een andere afspraak. Ik heb dus ook gevraagd of er misschien een mogelijkheid was telefonisch een afspraak op elkaar af te stemmen. Reactie: (niet te geloven)Meneer, wij zijn een groot bedrijf en dit is niet mogelijk!! Je mag. juist voor een groot bedrijf, toch verwachtten dat er flexibiliteit bestaat. Ik heb daarop aangegeven dat een servicemonteur vanaf 13.00uur welkom was maar dat kon men niet garanderen. Bespottelijk! Ik heb vandaag een brief ontvangen met een nieuwe afspraak en je raadt het al, tussen 08.00uur en 17.00uur op 24 mei! Ik word op 24 mei voor 10.00uur gebeld hoe laat men denkt aan te komen. Jammer dan, ik ben vanaf 13.00uur thuis en mocht hij eerder komen dan is dat het probleem van Woonsquare en niet van mij. Laat ze het niet in hun hoofd halen mij daarvoor een rekening te sturen want dan ga ik echt naar de branche vereniging (CBW). 1 ding kan ik Woonsquare wel mededelen en dat is dat ik nooit en dan ook nooit meer 1 eurocent bij hun zal besteden en ik ook iedereen af zal raden daar te kopen!!!!!!

Het blijkt wel dat het Woonsquare niet interesseert want tot op heden heb ik nog steeds niets vernomen over bovenstaande klacht. Dit terwijl mijn adresgegevens en telefoonnummer bij hun bekend is.

Desired solution:

Het meest ideale zou zijn de bank op te halen, mij het aankoopbedrag terug te betalen en dat ik op zoek ga naar een (beter) bedrijf die voor dat bedrag (2600 euro) een bank levert waar ik geen problemen mee heb. Helaas zal dat wel een utopie zijn maar ik wil wel eindelijk van alle problemen af, op wat voor manier dan ook. Op dit moment heb ik nog geen seconde plezier van mijn aanschaf gehad.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

All complaints of