Complaint: Onbeschoft gedrag van de klantendienst

user-152475 on 11 January 2013 about Woonsquare in category Woonwarenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

OVER MIJN GELIJK EN/BEROEP OP DE GARANTIE KUNNEN WIJ VAN MENIG VERSCHILLEN MAAR DAT OOK NA HERHAALDE POGINGEN IN GESPREK TE KOMEN MET MENSEN DIE MIJN KLACHT BEHANDELD HEBBEN ZIJ EENVOUDIG WEIGEREN MIJ TE WOORD TE STAAN IS IN MIJN OPTIEK ONGEHOORD EN ONBESCHOFT

Desired solution:

GESPREK MET HOOFD KLANTENDIENST ZOALS TOEGEZEGD ,ZIT ECHTER AL TWEE DAGEN OP ZIJN TEL. TE WACHTEN

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Woonsquare to pickup complaint

All complaints of