Complaint: opgelicht bij advies en aankoop

user-6870 on 07 May 2010 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

ik voel me zeer opgelicht door een medewerker van woonsquare-poppeliers.wij kwamen voor een nieuw bankstel en vonden natuurlijk een naar ons zin hij was wit prachtig maar ik zij dat ik dat niet aandurfde een wit bankstel met kinderen en kleinkinderen.die man zei dat dat wel goed kon door een speciale behandeling.die koste E40,00 extra per zitting dus voor E200,00 extra waren we beschermd tegen vuil en vlekken en 5 jaar garantie als als je het toch niet schoon kreeg met de belofte dat je dan een nieuw bankstel kreeg.daar gingen we mee akkoord.nu tot mijn ontsteltenis na mijn bezoek aan de showroom omdat ik nog met een paar vragen zat zeiden ze me dat die bank niet door hun speciaal werd behandeld maar dat wij dat zelf moesten doen!!!dat had die verkoper er niet bij gezegd,hij zei van wel,dus met andere woorden ik lieg.toen werd ik toch wel kwaad,en zei toen dat ze die witte bankstel wel konden houden als ze zich niet aan hun woorden houden.daarop dreigde hij ons de showroom uit te zetten notabene door die verkoper met zijn mooi verhaal wat hij nu introk.daar betaal je toch geen E200,00 extra voor en dan al helemaal geen witte bank.maar ik ben bang dat hij zijn bonus al heeft gehad dus het zal hem een worst wezen dat hij een klant erin heeft geluisd.

Gewenste oplossing

die speciale behandeling moet zoals de afspraak was door hun gedaan worden,of anders een andere kleur.

All complaints of