Complaint: Ophalen en vervangen van beschadigde meubels

user-177427 on 18 July 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

18 mei had ik al een klacht geplaatst met daarin de benodigde informatie deze staat hier ook onderin , ondertussen zijn de stoelen vervangen maar de rest is nog steeds beschadigd en/of verkeerd gemonteerd , mij is verteld dat de stoelen en de meubels op dezelfde dag vervangen zouden worden maar dat was niet zo , dit heb ik dan ook eerst aan de monteurs voor de stoelen gevraagt .
Ik ben nu al vanaf 18 mei bezig en nu is het dan nog steeds niet opgelost , ik vind dit dan ook heel erg jammer omdat ik dan ook een groot bedrag heb moeten betalen voor de complete inboedel waar ik tot op heden nog niet van kan genieten. Ik ben nu ook al 3 x thuis gebeleven en meerdere telefoontjes gepleegt en ook nog eens naar woonsquare eidnhoven teruggegaan.

Na mijn vorige klacht over de levertijd is dit goed en vlug opgelost gelukkig mijn complimenten daarvoor .
Nu vandaag mijn meubels zijn geleverd heeft mijn vriendin deze werknemers binnengelaten en hun werk laten doen , echter toen ik thuis kwam ben ik gaan kijken en kwam ik wat puntjes tegen waar ik niet zo blij mee ben :

-Op de eettafel staan 2 x kruisjes van het aftekenen .( zie foto’s )
-De Poten onder de eettafel en de salontafel staan niet goed gemonteerd waardoor er spleten ontstaan en de poten onder de tafel uitkomen .
-Bij mijn bank zitten er plooien , hoe kan ik deze bewerken of is dit een fout ?

Desired solution:

Dat de meubels worden hersteld en een Ffinanciële tegemoetkoming voor de geleden schade .

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

All complaints of