Complaint: Oplichters!

user-187995 on 11 July 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 11-12-12 meubels besteld bij de woonsquare in Eindhoven. (salontafel, bank, eettafel, 4 stoelen). Er werd van alles beloofd in de winkel, alles kon! De enige vraag die ik had was of er andere poten onder de bank konden, dit was geen probleem! Ik was helemaal blij met mijn spullen en er zou 8-10 weken levertijd op zitten. Dat zou betekenen dat uiterlijk 19-2-2013 mijn spullen zouden worden geleverd! Helaas nog niks gehoord op deze datum.. een aantal keer gebeld en ik moest echt nog wat geduld hebben! Uiteindelijk zijn de meubels pas op 11 maart geleverd!!!!!Hierdoor duurde het dus langer voor ik in mijn appartement kon gaan wonen! Maar oké.. ik dacht eind goed al goed! Helaas tijdens het in elkaar zetten van de spullen vertelde de monteur dat er geen schroeven bij de eettafel zaten.. en dat hij ze zo dus niet in elkaar kon zetten! Ik was natuurlijk boos maar de monteur verzekerde mij dat dit probleem snel zou worden opgelost. Ondertussen was een andere monteur bezig met het in elkaar zetten van de bank.. en ik zag het al: Verkeerde poten! Volgens de monteur konden er geen andere poten bij deze bank zitten, maar gelukkig had ik die op het bestel formulier bij laten zetten en zag de monteur dat dit inderdaad was beloofd! Ook dit zou worden opgelost.. waarschijnlijk binnen een aantal dagen! Ik moest gewoon het afgesproken bedrag betalen op 100 euro na. Een week later nog niks gehoord, weer opnieuw gaan bellen… en er werd verteld dat dit nog wel een hele poos zou gaan duren wat de schroeven moesten uit Polen komen! Ik was het hier natuurlijk absoluut niet mee eens, maar ik kon er niks aan doen! Na een aantal boze telefoontjes waar ik zeker niet netjes te woord ben gestaan zeiden ze dat ik maar een klachten brief moest sturen! Dit heb ik gedaan maar daar heb ik tot op de dag van vandaag nog geen antwoord op gekregen. Ondertussen had ik wel een brief gekregen dat er een service monteur zou komen om het probleem op te lossen, maar weer gebeld om te vragen wat ze precies kwamen oplossen zonder schroeven en bankpoten. Ze zouden kijken wat ze konden betekenen! De service monteur kwam 9 dagen later (hele aardige monteur) en die vertelde mij dat hij me graag wou helpen maar dat hij er niet heel happig op was om een hoogglans tafel in elkaar te zetten zonder de originele schroeven! Dat snapte ik.. hij wou toch de tafel poten even bekijken! En wat blijkt.. aan een van de tafel poten zaten de schroeven gewoon vast!!! Dus ik had al die tijd de schroeven gewoon in huis! De service monteur was boos op zijn collega’s en mijn woede werd ook steeds erger. Maar goed deze aardig meneer heeft mijn tafel in elkaar gezet… toen wou ik hem uit te schuiven omdat dit een tafel met uitschuifblad is.. bleek er geen uitschuifblad bij te zitten! Dus de monteur meteen gebeld naar de woonsquare en dit zou worden nabesteld. Ook de stof op mijn bank is erg los komen te zitten, alleen de service monteur vertelde dat dit normaal zou zijn voor een bank?? Dit geloof ik echt niet! Aantal weken later weer gebeld omdat ik nog niks van mijn blad had gehoord maar er bleek helemaal geen blad besteld te zijn! Na een hoop telefoontjes is uiteindelijk het blad toch besteld. Een aantal weken later kreeg ik weer een brief thuis dat ze langs zouden komen om de laatste spulletjes te leveren, dus ik dacht even voor de zekerheid bellen wat ze komen leveren, bleken dit dus alleen de bankpoten te zijn! Nou dit wou ik niet. Kon ik weer de hele dag wachten voor een paar poten ik had liever dat ze alles in een komen leveren. 28-3 is de service monteur geweest. En vandaag 8-7 komen ze de spulletjes pas leveren! Ik zou tussen 7.00 en 10.00 gebeld worden. 10.15 opgebeld en er werd verteld dat de monteurs iets vertraging hadden maar mij zo snel mogelijk zouden bellen. Om 12.15 nog niks gehoord, dus weer boos naar de woonsquare gebeld! Om 12.45 hebben ze eindelijk gebeld en ze zouden tussen 13.30-15.30 leveren! Om 14.15 stond de woonsquare met een heel klein pakketje voor de deur, helaas weer geen inlegblad! De monteurs hadden alleen schroeven bij en poten voor de bank. En ook de poten voor de bank passen niet, hier moet een service monteur voor komen. Volgens de monteurs staat het inlegblad gewoon klaar! Ik ben echt heel erg boos! Voor mij is dit een hele investering geweest! De klant is koning maar niet bij dit bedrijf! Ik heb absoluut geen vertrouwen meer in de woonsquare! En natuurlijk kan er altijd iets mis gaan, daar heb ik ook alle begrip voor, een probleem is er op opgelost te worden.. maar volgens mij weet de woonsquare niet wat oplossen betekend! Ik heb nooit een excuus gehad er is niet eens op mijn klachten brief gereageerd!

Desired solution:

Een excuus, leveren en installeren van de juiste spullen, oplossing voor de bank! Schadevergoeding.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of