Complaint: order niet geplaatst

user-151248 on 03 January 2013 about Woonsquare in category Woningcorporaties

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 26 december 2012 hebben wij bij woonsquare een hoekbank Valencia besteld bij izzet. Deze was nogal choatisch en nam niet de tijd voor ons. Omdat dit mij geen geruststellend gevoel gaf, of onze order daadwerkelijk doorgegeven zou worden, heb ik zelf nog even ter controle naar woonsquare in Rijen gebeld, waar de orders afgehaald moeten worden. Daar was dus niks bekend en niks doorgegeven. Als ik zelf niet gebeld had, hadden we kunnen wachten tot we een ons zouden wegen. Erg dat je dit zelf moet controleren.

Desired solution:

dat deze verkoper erop aan gesproken gaat worden en zn provisie niet krijgt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

All complaints of