Complaint: rafelen / pluizen / vilten van bankstel

user-102349 on 12 May 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij ons ook één en al ellende met woonsquare popperliers. Ik zou niemand (echt niemand) dit aanbevelen.
Hier onze bankstel drie maal toe opnieuw gestoffeerd met dezelfde stof. (Het bankstel was namelijk 3 maal aan toe flink gaan pluizen/vilten en rafelen) De bank is nog geen twee jaar oud, maar ziet uit alsof de bank al tien jaar in onze woonkamer staat. ECHT SCHANDALIG !!!
Er zijn in de afgelopen jaar drie verschillende Servicemonteurs voor langs geweest en alle drie altijd geconstateerd dat het rafelen/pluizen/vilten van de bank echt niet ‘normaal’ was.

Echter toen na de derde keer de bank weer begon te pluizen/vilten/rafelen waren wij het zat met deze stof ! Vervolgens hebben wij aangegeven een herkeuze van stof te willen, maar toen begon er nog meer ellende.

Er kwam weer 4de keer een monteur langs om de bank te ‘beoordelen, alleen opeens tot onze verbazing viel het hem reuze mee en zag hij geen probleem, absurd dus !!!

Drie monteurs zeggen eerder hetzelfde (dat het niet normaal was) maar deze meneer dus niet.

Reactie gekregen dat zij niets erkennen in onze klachten en daar moest ik het maar mee doen.

Nu naar geschillencommissie gestapt en zij gaan dit aanpakken. Kreeg ik van de week al een telefoontje van woonsquare poppeliers ze willen de klacht afkopen met 200 euro, haha lachertje dus.
Maar in onze ogen bekennen zij op deze manier zo wel schuld en erkennen zij wel degelijk ons probleem.

Ik wil hierbij ook iedereen ten zeerste afraden om uberhaupt maar te overwegen een bankstel of meubels bij woonsquare te kopen. Echt niet doen!!!
Het is echt een heeeeeel slecht bedrijf, met nog slechtere verkopers, nog slechtere service en als klap op de vuurpijl een zeer extreem slechte kwaliteit.

Wij hebben overigens een tegenvoorstel gedaan om de helft van de aankoopbedrag terug te krijgen, maar hier gingen zij niet op in.
Daar liggen wij niet wakker van, want ben zeker wel van overtuigd dat uiteindelijk (indien er nu geen oplossing komt) de geschillencommissie voor ons toch gunstig uitpakt omdat wij zeker wel in ons recht staan.Vermoedelijk kost het hen ook sowieso helft van aankoopbedrag, maar ook dan nu ook weer miljoenste klacht rijker.

Met vriendelijke groet,

ontevreden klant Fam. Rog

Desired solution:

Helft van onze aankoopsom terug, daarbij zit het klachtengeld van geschillencommissie inbegrepen.
Geen vertrouwen meer in 'woeker'bedrijf voor eventuele andere stof

All complaints of