Complaint: Reparatie Hoofdsteun

user-207292 on 25 October 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een hoekbank met hoofdsteunen. Bij 1 van de hoofdsteunen voelden wij een zonk en deze voelde tevens te dik. Er kwam 15-10 een servicemonteur die beloofde dat de hoofdsteun uiterlijk 21-10 terug zou zijn.
Afgelopen maandag geen hoofdsteun, dus gebeld. Daar zouden ze het uitzoeken en 22-10 terugbellen.
Zelf vandaag (22-10) teruggebeld en dan krijg ik te horen dat er 3-4 weken voor zo’n reparatie staat.
Dat vind ik sowieso erg lang voor een relatief simpele reparatie, maar er moeten geen dingen beloofd worden door de servicemonteur die niet waargemaakt kunnen worden!

Desired solution:

Extra spoed achter de hoofdsteun, zodat we hem zo snel mogelijk terug hebben!
Servicemonteur hierop aanspreken.
Evt. andere tegemoetkoming

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Responded on 12 December 2013 at 06:42

Ze hebben niks gedaan om ons tegemoet te komen. De monteur bleek ziek op de afgesproken datum, dus nog geen hoofdsteun terug. We kregen een brief met een nieuwe afspraak: 3 weken later!!! Schandalig. Uiteindelijk heb ik gebeld en het kon niet anders kreeg ik te horen, sorry. Werd totaal geen moeite gedaan. Zelf idee geopperd om hoofdsteun op te laten sturen.
Maar de hoofdsteun was nog niet goed. Bleek dat hij te ver voorop op de bank stond. Dus mijn man heeft m iets naar achter gezet. Had de monteur toch ook moeten zien?!

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hoofdsteun is hersteld en naar klant verzonden.

All complaints of