Complaint: schandalige service

user-100756 on 06 May 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op vrijdagavond kopen we een bankstel volgens dezelfde maten van onze oude hoekbank. Thuis gekomen bleek dat we een enorme fout hadden gemaakt, we hadden voorheen een ronde hoek en nu een rechte hoek en hierdoor ging ie niet passen (Verwarmingspijpen in de hoek). Zaterdagmorgen om negen uur meteen naar verkoper gegaan om koop te annuleren, geen probleem werd me verteld, er was nog niks besteld, kom maar wat nieuws uitzoeken een keer. Oef, gelukkig dacht ik. Een uur later word ik gebeld; koop word niet geanuleerd, mag alleen gewijzigd worden. Ik had al verteld dat ik op dit moment geen leuke andere bank had gezien en de verkoper reageerde erg onbeschoft waarop ik helemaal geen eens zin had om nog maar iets te kopen bij hem. Ik zou gehouden worden aan mijn koopkontrakt, stond in de voorwaarden zei hij. Hierop meteen een aangetekende brief geschreven en de koop geanuleerd maar volgens de verkoper kost me dit 500,- aan kosten (kosten????)
Ik had zeker iets anders gekocht als er iets leuks stond of misschien gewacht maar niet op deze manier.

Desired solution:

Annulering van de koop. Zonder kosten want die zijn niet gemaakt. Klantenservice heeft het echter over bijna 500,- euro aan kosten.............

All complaints of