Complaint: scheurtjes bank

user-81725 on 23 January 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na 2 maanden levering van onze bank, brak er een pootje af, monteur laten komen,voorrijkosten moeten betalen, pootje wel gemaakt, maar wel met de melding dat het door ons kwam,terwijl de pootjes niet goed gemonteerd waren onder de bank;
na 2,5 jaar vertoond er op 1 stuk zitting ,van onze 2 en 2.5 zitsbank scheurtjes;dit schriftelijk aangegeven waarop er een monteur kwam.volgens hem komen deze scheurtjes door lichaamseigen stoffen;echter dit probleem is ontstaan in de winter periode,wanneer iedereen lange broeken aan heeft.
om dit te laten maken kost zo’n 500 euro! het is toch belachelijk dat je in de garantie termijn van 3 jaar zo’n antwoord krijgt.inderdaad de garantie voorwaarde bekeken,maar daar heb je ook niets aan. klachten commissie gaat te veel in de kosten lopen,dus dat is ook geen optie; dus nooit geen bank meer bij woonsquare!!!!!

Desired solution:

gratis reparatie op kort termijn

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Meubel wordt gerepareerd

All complaints of