Complaint: Slechte service en leveren rotzooi

user-215494 on 04 December 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb hier een bank de mika 2 gekocht.
Deze bank ziet er mooi uit in de winkel.
Met de nadruk in de WINKEL.
Dus wij hebben deze besteld met wat andere meubels.
Er word voor deze bank een prijs gevraagd van 3700 euro.
Vervolgens gaat de prijs snel omlaag.
Uiteindelijk bereiken we een overeenkomst zoals dat altijd gaat.

Nu komen we in het traject van het afgelopen jaar.
Eerst komt de bank binnen maar het is niet de juiste bank.
Hij heeft geen uitschuivende zit gedeelte’s en is van het verkeerde leder gemaakt.
Namelijk kunstleer wat het niet hoort te zijn.
Nou naar de winkel gebeld die stuurde mij door naar het hoofdkantoor en die mij weer naar de winkel want de verkoper had het fout gedaan en de verkeerde besteld voor ons.
Vervolgens kunnen wij 6 maanden wachten en dat was uiteindelijk ook nog 7 maanden geworden.
Toen kregen wij de juiste bank binnen maar totaal niet opgevuld en al het leer hing er maar los bij en de bank was al doorgezakt.
Dus wij weer gebeld en kwam er een monteur kijken die het met mij eens was dat ze er wat aan moeten doen.
Later is deze bank weer opgehaald en kregen we een leenbank en 2 weken later was onze bank weer terug.
Maar nog steeds niet zoals hij in de winkel heeft gestaan.
Leer verkeerd gestikt.
Kussen nog niet opgevuld aan de achterkant.
Het ene zitgedeelte is veel harder dan de andere kant.
Nog steeds doorgezakt en het uitschuivende gedeelte zit zo stroef dat mijn vriendin het er niet eens uit kan schuiven.
Dus weer een brief gestuurd en weer een monteur laten komen.
En weer het verhaal verteld en vervolgens krijg je dan een brief dat je klacht ongegrond word verklaard wegens omdat er geen fabricage fouten zijn gemaakt.
Terwijl deze bank in mijn ogen een grote fabricage fout is!
En moet ik naar het rapport van de monteur kijken want die heeft dat ergens geschreven wat hij niet heeft gedaan.
Tevens zitten er ook nog krassen op die niet blijkbaar ook niet gemaakt worden.

Als het tevens een fabricage fout is hoe komt het dan dat hij in de winkel wel mooi is?

Desired solution:

Geld terug of een nieuwe bank die wel goed is.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

All complaints of