Complaint: Slijten leder binnen 7 maanden

user-145999 on 04 December 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 4 december 2011 een lederen bank besteld, zou half februari 2012 binnen komen. Tussen half februari en eind april elke week beloofd dat de bank er zou zijn. Tot frustratie en ruzie met expeditie aan toe. Uiteindelijk 20 april 2012 de bank gekregen. De bank vond ik nogal slapjes staan. Al zou dit met de relax delen te maken kunnen hebben. Nu half november 2012 al slijtplekken op een van de zitvlakken. Terwijl ik hem goed onderhoud en nooit met een spijkerbroek op de bank zit. Ook vind ik 1 kant redelijk doorgezakt. Direct contact opgenomen met de klantenservice. Deze geeft aan dat er voor 14 januari geen afspraak mogelijk is voor een specialist om mijn klacht te bekijken.

Desired solution:

Ik wil dat mijn zitvlak gerepareerd word, en nu een goede kwaliteit. Het kan totaal niet mogelijk zijn dat de zitvlakken nu al slijten. Ik wil ook dat er direct naar gekeken word, en niet pas na 2 maanden. Zo verlies ik snel mijn garantie. Ik wil ook dat de andere zitvlakken gecontroleerd worden en evt. vervangen worden door ECHT leder van enig kwaliteit.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Nu zijn we 2 maanden verder en er zou vandaag iemand moeten komen kijken. De bank heeft nu al een behoorlijke slijtplek op 1 van de zitvlakken. Word ook steeds erger. We wachten af.....

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Mijn bank is gespoten op het zitvlak. Hiermee zou het opgelost zijn. Binnen 3 dagen weer haarscheurtjes. Direct contact gezocht met de klantenservice. Hoofd service medewerker is bij me geweest, en zei dat het leder gewoon vervangen diende te worden. Deze is een week later opgehaald. Afgelopen donderdag gebeld(nadat ik het zitvlak 3 weken kwijt wat) dat hij klaarstaat met vervangen leder en aankomende woensdag komen ze hem weer monteren. Nu werd ik een uur later weer gebeld door een vrouw die hysterisch riep dat mijn bank een vlooienplaag veroorzaakte bij hun. Dit ontdekten ze toen ze de bank opende. Of ik 150 euro kon betalen voor het reinigen ervan. Anders zou ze het in een grote zak doen en zo naar mijn huis brengen. Ik moest direct beslissen, terwijl ik nog op bed lag. Ze wist me te vertellen dat ik 2 honden had. Hier zou het vandaan komen. Ik zei dat ik geen vlooien in mijn huis wilde, dus dat ze dan maar moest doen wat nodig was. Maar ik gaf ook direct aan dat dit verhaal wel heel vreemd was, en dat ik het gevoel had dat er niets van klopte. Ik vind het verhaal sowieso vreemd want mijn honden worden preventief ingeent tegen vlooien door middel van pipetjes, en mijn woning minstens 2 keer per jaar door middel van vlooienspray. Ik heb nog nooit vlooien geconstateerd bij mijn honden, en nu heb ik ze ook direct gecontroleerd. Maar nog steeds niets gevonden. Vanmorgen kreeg ik een brief thuis dat ik maar even 150 euro direct contant aan de chauffeur mee moet geven voor het reinigen. Ik ga deze brief direct overhandigen aan mijn rechtsbijstand, want hier ben ik niet van gediend. Betalen doe ik het uiteraard niet en ik ga ze een mail sturen met mijn motivatie. Het lijkt er op dat ze de onkosten op deze manier alsnog op me verhalen. We wachten weer af...

All complaints of