Complaint: Super slechte service WOONSQUARE

user-158914 on 01 March 2013 about Woonsquare in category Woonwarenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 03-05-2012 bij woonsquare Oosterhout een hoekbank genaamd sirato gekocht (exact dezelfde bank als die ik al had alleen andere kleur) OP 05-07-2012 de bank opgehaald was direct duidelijk dat dit een zeer slechte bank was naden los stiksels die schots en scheef waren kussens die niet passen etc. direct brief geschreven service monteur geweest een rapport gemaakt 03-08-2012 bank opnieuw besteld. Op 26-10-2012 werd de nieuwe bank geleverd direct met de chauffeur weer dezelfde mankementen genoteerd en dit keer ook een verkeerde kleur Grijs ipv Zwart Na een week complete kuilen in de bank dit is weer direct gemeld en op 15-11-2012 is
dezelfde service monteur weer geweest en constateerde dezelfde mankementen Ik had niet echt vertrouwen meer in deze leverancier want die banken waren gewoon prutswerk!!! Wilde graag een andere oplossing op 21-11-2012 brief ontvangen waarmee ik naar de winkel kon gaan om een andere bank uit te zoeken wat ik overigens niet wilde maar geld terug ja dat doen we nooit!! vervolgens wij na de winkel begeven maar wat scherts mijn verbazing 1000 euro bijbetalen voor dezelfde bank (showroommodel) wat zelfs volgens de verkopers een beter kwaliteit was dan wat ik thuis had want deze was nog van de vorige leverancier!!! nou dat was ik dus niet van plan vond dat ik al genoeg gedupeerd was dus kwamen er niet uit. Direct contact opgenomen met Woonsquare dat ik er in de winkel niet uitkwam en dus de bank op nieuw wilde ik heb geen keus zit inmiddels bijna op de grond. dit was enkele dagen na de brief. vandaag 01-03-2013 contact opgenomen om te vragen of er al zicht was wanneer mijn bank zou komen. Nu komt het volgens woonsquare had ik gezegd dat het wel goed was zo en er verder van af zie!!!! WAT dat heb ik niet gezegd nu moet IK tot overmaat van ramp want ja het is mijn probleem weer een brief gaan schrijven of ik nog wel aanspraak kan maken op een nieuwe bank!! DIT IS ECHT TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN IK BEN DE KLANT Hun moeten zorgen voor service en goede producten wat dit dus niet is.

Desired solution:

Mijn geld terug ga ik wel ergens anders een bank kopen, maar dat doen ze nooit dus dan een nieuwe bank zoals afgesproken en niet hun probleem bij mij neerleggen dat ik het moet oplossen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Woonsquare to pickup complaint

All complaints of