Complaint: Update complete inboedel

user-157381 on 07 March 2013 about Woonsquare in category Winkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nou daar zijn we weer, het is week 10. Zouden normaal de meubels krijgen in week 7 toen in week 9 of week 10, na zeker 40 x gebeld te hebben en een aangetekende klachten brief!! Mw vond het gek dat ze hebben gezegd 6-8 weken standaard 10 weken levertijd dat snap ik nu ook wel.
Ten eerste zijn ze idd onvriendelijk aan de telefoon, die gene wat mijn klacht in behandeling heeft genomen wou ik graag weer even telefonisch aan de lijn hebben, dat ging dus niet… Eerst wel maar toen ik mijn order nr doorgaf ineens niet. Weer het verhaal wij staan in ons recht u gaat er maar verder mee blablablablaa…
Dan zeggen ze op donderdag en vrijdag krijgen we leveringen binnen toen was het woensdag en vrijdag toen elke dag toen alleen vrijdag toen weer elke dag en ga zo maar door. Ons huisje is al2 weken klaar en daar zitten we dan, nou naar die klachten brief zei DHR j.berenze. Maak u geen zorgen week 9 week 10 oke ik heb vrij genomen…. Toen kwamen ze met vertraging.. Voor het verhaal kort te houden, vandaag telefoontje gekrrgen ze zijn bij hun binnen maar komen ze pas dinsdag brengen ik heb mw verteld dit jammer te vinden omdat ze deze week zouden komen als antwoord als u het door had gegeven hadden wr rekening ermee kunnen houden.. Ik heb mw verteld dit elk telefoontje aan de medewerker gevraagd had en toen zei ze… Ja mw idd soms kan dat ook niet??? Nee hebben hun geld lekker binnnen. Ik heb met WS Heerlen gebelt dat ze me dhr j.berenze niet aan de lijn gaven. Dhr vertelde mij dat ik moest zeggen dat de manager zei dat ze moest doorverbinden. Oke goede hoop ik gebelt na het hoofdkantoor… Gevraagd kunt u me door verbinden… Wat is uw vraag??? Zeg nou het gaat over een klacht. Ja maar mw ik zeg aub even door verbinden mw nee mw luister er staat week 13 op uw contract ze hebben zich vergist blablabla we mogen zelfs nog 4 weken later leveren ik zeg mw toch wil ik dhr even spreken waardoor ze me gewoon in de wacht zat en ik uiteindelijk dhr aan de lijn kreeg precies het zelfde verhaal. Dhr vroeg zich ook af wat die 4 dagen later nu uit maakte??? Pardon???? Zolang ze de centen maar binnen hebben. Nu wachten we maar tot dinsdag en hopelijk alles in goede staat anders kunnen we daar weer elke dag voor gaan bellen. Ik raad iedereen af KOOOOOP NOOOOOOOIT JE MEUBELS BIJ WOONSQAURE!! Triest ze hebben ons voorgelogen, dingen belooft, van kastje naar de muur gestuurd en genoeg telefoon kosten bezorgd en tevens heel onvriendelijk aan de telefoon, mij zullen ze nooit meer in WS zien!!! Hopelijk zijn de meubels allemaal prima. Je voelt je machteloos en dat er vertraging is oke heb ik begrip voor en dat zei er niks aan kunnen doen ook begrip voor maar lieg niet zo!!!

Desired solution:

A.s zaterdag leveren maar dat gaat niet meer dan maar de mensen laten zien hoe ze met de mensen omgaan!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Woonsquare to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Alle meubelen zijn geleverd 12-03-2013.

All complaints of