My complaint:
Geachte heer/mevrouw,
27-05-2011 heb ik woonsquare bezocht in utrecht met mijn vrouw.
daar hebben wij een medewerker gevraagd om te checken of ik bkr getoets was om een bank op afbetaling te krijgen.
daarbij moest ik een formulier invullen met kopie paspoort.
later bleek dat ik wel bkr getoets was.
toen was het voor mij niet meer intressant om een boxspring te kopen.
heb die medewerker verteld dat ik verder ga kijken en dat ik wel zou langs komen als ik toch nog iets wil kopen.
die formulier zou worden vernietigd als ik de volgende dag niet zou komen.
maar dat is nooit gebeurd en nu wordt er beweerd dat ik 30% van de aankoop moet betalen.
wat nooit kan want ik heb niks bij hun gekocht.
ik en mijn vrouw hebben meerdere winkels afgegaan met hetzelfde verzoek.
maar woonsquare wil blijkbaar op deze manier de crises aanpakken.
het is dan ook meer dan een jaar geleden dat ik die winkel heb bezocht.
Desired solution:
dat mijn gegevens verwijderd worden en dat formulier dat ik heb ingevuld voor bkr ook verwijderd wordt.