Complaint: verkeerd voorgelicht

user-172454 on 12 April 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Woonsquare Almere. Duidelijk gemaakt met verkoper dat ik een hoekbank wilde net als in de showroom maar deze wilde met een extra zitting. Dat was geen probleem zelfs op de pakbon(3)vermeld en getekend op de pakbon als 3 aparte zittingen! ! ! !. Nu is er een hoekbank geleverd die slechts 20cm langer is. Met slechts 2 zitplaatsen en hoofdsteunen. Er wordt nu gezegd de bank is geleverd conform afspraak voor 3 personen en de klacht is ongegrond verklaard.

Desired solution:

Bank levering volgens afspraak!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

In overleg met klant opgelost

All complaints of