Complaint: Verkeerde levering Woonsquare

user-178967 on 22 May 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij Woonsquare Alkmaar een bank en 2 stoelen gekocht en 100 euro aanbetaald.. Op 18 Februari j.l. werden deze geleverd. Iets later op mijn verzoek waardoor we overeengekomen zijn om 45,38 opslagkosten te betalen.
Toen het bankstel werd bezorgd bleek er een verkeerde stof/c.q. kleur op te zitten. Dat de kleur niet helemaal klopte is telefonisch toegegeven, de stof was volgens hun wel wat ik uitgezocht had en dat bleven ze volhouden. Op het moment van bezorgen heb ik het bankstel dus geweigerd en toen begon alle ellende.
Op 4 Maart kreeg ik een brief dat ze op mijn verzoek de overeenkomst hebben beeindigd en of ik even 462,07 per direct wil betalen incl. opslagkosten van ineens 112.07
Op 6 Maart heb ik Woonsquare een aangetekende brief gestuurd dat ik helemaal geen overeenkomst heb beeindigd, dat ze dat zelf uit mijn naam hebben gedaan en dat dat helemaal niet mag. De enige die iets uit mijn naam kan beeindigen ben ik zelf en ik heb dat niet gedaan. Sterker nog, ik heb diverse keren om een oplossing gevraagd, zonder reactie.
Op deze brief heb ik GEEN reactie gekregen.
Tot mijn verbazing kwam er op 2 Mei, 2 maanden later, een brief met 2 verschillende namen. De geadresseerde ben ik zelf, even verder staat bij Geachte mevrouw een hele andere, voor mij vreemde naam met een dreiging dat als ik die 462,07 niet zou betalen ze het uit handen zouden geven aan een Gerechtsdeurwaarder.
Aangezien ik niet wist of deze brief nou voor mij of voor de voor mij vreemde mevrouw zou zijn en ik nog deze hele kwestie aan het uitzoeken was heb ik hier nog niet op gereageerd. Ik nam ook aan dat dit een fout was en deze brief niet voor mij was.
Gisteren, 18 Mei, ontving ik een brief van een gerechtsdeurwaarderkantoor met de dreiging dat als ik niet binnen 7 dagen 538,91 zou betalen een juridische procedure opgestart zou worden.

Dit allemaal terwijl ik diverse malen om een oplossing heb gevraagd, ik uiteraard zou betalen zodra het juiste bankstel geleverd zou zijn maar tot op heden nog niets heb ontvangen.
Ik heb ondertussen diverse telefoontjes met Woonsquare gepleegd waarbij je zeer onbeschoft wordt toegesproken.
Ook ben ik in de winkel geweest om te overleggen met de verkoopster maar ook door haar werd ik zo onbeschoft behandeld dat ik de winkel uit ben gegaan.
Ze doen ook alsof ik de enige ben waarbij het mis gaat terwijl je op internet kan lezen hoeveel fouten er gemaakt worden. Ik voel mij zo opgelicht!!!

Desired solution:

Helaas heb ik inmiddels weinig vertrouwen meer in dit bedrijf c.q. goede oplossing.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

All complaints of