My complaint:
Wij hebben 18! weken geleden onze meubels besteld en wachten nog steeds op het eerste telefoontje van Woonsquare om ons te informeren over wanneer de meubels komen.
Ik heb zelf al verschillende keren gebeld, en dan daar wordt je niet heel vrolijk van. Volgende week komen de stoelen van de eettafel, maandag/dinsdag. Dus bel je die maandag terug en krijg je te horen, het komt deze week.
Dus wil je een afspraak maken voor de levering, maar nee dat kan weer niet. Want dan moet je wachten tot alles binnen is. Zodat de planning zeker weet dat het goed gaat. Nou prima, dat snap ik wel.
Maar als je dan aangeeft dat je helemaal niets van ze te horen krijgt en helemaal niet op de hoogte wordt gehouden, dan reageren ze: ‘ja, maar we bellen pas al alles binnen is’. Dus al moet je 4 weken langer wachten dan de bedoeling, dan laten ze nog niets weten…
Desired solution:
Dat ze de volgende keer klanten, beter op de hoogte houden en niet in het ongewis laten.