My complaint:
na het leveren van de stoel in doos bleek hij stuk te zijn
contact opgenomen met winkel verwees ons door naar klantenservice ” dan zijn wij er vanaf”
klantenservice vraagt om mail met foto,s ik verzoek om bevestiging via mail of telefoon mooi niets.
via winkel weer contact opgenomen.bij contact met kalnten service. worden eerst beschuldigt dat we zelf de stoel stuk gemaakt hebben.komen overeen dat de stoel omgeruild wordt voor een nieuwe stoel ,na een week maar weer eens bellen want we horen niets.in het vervolg traject kijken ze niet op leugentje om dat ze met twee personen contact hebben. uiteindelijk wordt de stoel. geleverd maar ik ben niet van plan er ook maar een keer in te gaan zitten voor mij is de lol er af . zet hem op marktplaats .kortom voor komen met een flinke kater ga naar Woonsquare!
Gewenste oplossing
Neem Uw klant serieus, behandel hem zoals je zelf behandeld wil worden .
Leverancier moet zelf actie ondernemen in plaats van wachten op de klant.