Complaint: Word niet geluisterd en geholpen bij bureau en helpdesk!

user-179703 on 22 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb voor augustus met mijn ouders dus met 3 personen geboekt naar Turkije,
Nu wil mijn vriend ook mee en zijn hiermee naar arke in Rijswijk geweest waar ze eigenlijk al geen zin hadden om ons te helpen en na aandringen toch maar even snel keken en met weinig moeite zeiden nee gaat niet lukken en ons afwimpelden,en zeiden dat alles vol zat
Nu ben ik via arkefly gaan kijken en zag ik dat de tickets nog wel gewoon beschikbaar waren en ben met het hotel gaan mailen en zeiden dat er nog wel kamers beschikbaar waren zodat we om konden boeken
Met deze info heeft min vriend net naar de klantenservice gebeld en deze vrouw was al beledigd toen hij het verhaal voorlegde en had er ook weinig zin in, had een grote mond tegen hem, ging zelfs schreeuwen waarbij hij het nog gewoon even rustig uitlegde wat hij bedoelde waarna zei ging schreeuwen dat se niet zo behandeld diende te worden terwijl hij niks geks zei en nog meer ging schreeuwen
En zei je bent geen hoofdboeker dus doe niks voor je waarna hij zei hoeft ook niet wil alleen weten of het mogelijk is, ze hielp hem niet verder! En zijn nu jog niks wijzer
Willen jullie bij arke niet (op een normale manier) geld verdienen? En kan niemand normaal geholpen worden en normaal te woord worden gestaan? Wij zijn wel jullie klanten! Mijn ouders zijn net terug uit Mexico die vakanrie is ook bij jullie geboekt en was ook al verpest, ook niet normaal te word gestaan en oplossing gezocht ivm 9 daagse reis waarvan 2/3 dagen gepikt werden, hoor heeeel veel klachten over jullie
Spijt dat we deze reis ook bij jullie hebben geboekt en raad het iedeeen af, wat een slechte service!

Desired solution:

Normaal geholpen worden om bij te boeken!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 24 mei 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of